Ännu en måndag

Så var det måndag igen, jag ställde klockan på flera larm imorse, allt mellan sju och åtta. Ville vara lite halvvaken ifall jag fick jobb, men fick inget idag :(.
Tråkigt, hade vart skönt att gå upp och få jobba lite. Tycker ju om att kunna lägga min energi på bara jobb och träning just nu. Det är skönt. Slippa sitta hemma och tänka.
Men upp ur sängen kom vi inte förrän efter nio idag, kom i säng sent igår.
Har i alla fall ätit frukost och gått en snabb promenad med Solo. Nu ska jag vika tvätt, Jocke står och diskar, annars så ska det väl skrivas närvaropapper till brottningen, dammsugas och tvättas lite idag.

Det känns som vi är i mars/april och inte i januari om man tittar ut på vädret, plusgrader och sol. Nu längtar man ju tills sommaren kommer och man kan gå ut utan att bylta på sig 20 kg extra kläder.
Så tror det blir en långpromenad med Solo och älskling idag :).

Jocke fick sina provsvar på hans prov han lämnade förut. Jaja, vad ska man säga..

-Annelie-

Kommentarer
emelie säger:

Vad har han lämnat för prov!?

2011-01-17 | 19:11:10
Annelie säger:

Hemligt :)

2011-01-17 | 20:20:38
Bloggadress: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback