Slaget om Siljan :(

I lördags var vi på hockey i Leksand, det var slaget om Siljan. Utomhusmatchen vi väntat på sedan i september då biljetterna köptes. Det började bra, Leksand gjorde första målet. Sen gick det utför... Leksand förlorade med 1-4 till Mora. Fy fan vad surt det kändes. Här har Leksand fixat en utomhusmatch, det var 17319 personer som kollade på matchen på plats. Så spelar de sin sämsta match jag sett. Men var ändå roligt att vara där och kika :)


Ena sidan med publik

Andra sidan

Mittemot, till höger stod moraklacken.. Var inte så många, men glada var dom..

Min man :).

Var även lika mycket folk i klacken. HAr inte några kort just, för batteriet tog slut i kameran :(. Men men, rolig dag i alla fall. Och vi hade satt på oss lagom med kläder också, för vi varken frös eller svettades. Det var något som jag verkligen var rädd för då jag hatar att frysa.

När vi kom hem var vi till Busk och Jennifer och hälsade på en vända. Sen hem och sov.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback