Måndag

Idag var det bara att gå upp i tid. Skulle ta något cellprov och tiden var åtta imorse. Så nu är det gjort. Så när vi kom hem så blev det frukost. Min frukost bestod av naturell youghurt med bär och en smörgås.
Trodde jag skulle hinna med ganska mycket idag. Men huvudvärken slog till som bara den. Så somnade på soffan i flera timmar. När jag vaknade var huvudvärken borta och det var dags att laga middag. Den bestod av pasta med skinksås.
Som tur var höll sig huvudvärken borta sedan, så vid fyra gick jag och Jocke till Willys. Skulle handla lite. Jocke fick ta hem sakerna så gick jag mot brottningen. De var ojämnt idag, så jag var med och tränade med hockeykillarna. Det var riktigt roligt :). Stannade kvar en stund efteråt och pratade med föräldrar,
Jocke kom och mötte mig på vägen hem så gick vi en lite längre promenad och pratade :). Riktigt mysigt. Har nu duschat och tagit bort vinterpälsen från benen :P.
Kvällsfikan bestod av äggröra och ett glas vatten. Sängen snart, ska jobba imorrn.


Saknar denna frisyr lite, men vill inte ha så kort igen.
Men kanske något liknande uppe på huvudet.
Men jag ska inte klippa mig på ett tag, måste fundera lite mera på hur jag vill ha det :P.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback