Idag, idag, idag..

Idag har det inte hänt mycket. Har jobbat mellan tolv och fyra. Innan det så bäddade jag sängen, kikade lite på one tree hill, slängde in en tvättmaskin. Efter jag slutat så hämtade jag Jocke och vi lämnade pappersinsamlingen, pantade burkar och handlade lite. Kom hem, lagade lite mat, satte oss i soffan. Nyss var vi till brottningen och lämnade lappar om föräldramötet som ska vara.
Nu har jag bytt om och sitter i soffan igen. Vill gå och lägga mig för jag är trött, men Jocke sa att klockan var knappt sju, så jag fick inte sova något ännu. Får väl lov att hålla mig vaken en stund till :P.


Vill ha min onepiece nu!.
Den ska komma i veckan.
Den rosa skulle inte komma förräns i slutet av mars, men det gör inget så länge jag får den svarta :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback