!?

Har inte hunnit skriva tidigare. Har jobbat mellan sju och fyra. Skönt att det är slut.
När jag kom hem så hade min man lagat middag, potatis och fiskpinnar. Med ketchup till så blev det perfekt :D
Vårt paket från jotex kom även idag, så efter maten blev det att packa upp det. Blev så bra med nya gardinstänger i vardagsrummet, har inte satt upp gardinerna än, väntar med det ett tag. Fixade även i sovrummet. Blev så snyggt :D.
Har tränat idag med, blev ett bodycombatpass. Var så skönt att träna ur sig. Men började må illa mitt i passet och sitter med magont nu, vill inte bli magsjuk!. Har fått skicka hem flera barn från skolan idag för de har kräkts och mått dåligt. Jag vill verkligen inte bli sjuk nu när jag äntligen kommit igång med träning och jobb.

I helgen blir det skoter för hela slanten. Är några som ska åka till Jockes pappas stuga och åka skoter och vara där hela helgen :D. Så jävla roligt ska det bli.


Såhär fint blev sovrummet :D.
Nu fattas bara sängramen och så ska det målas om.
Men det dröjer nog ett tag.
Så nu har vi två sängöverkast till dubbelsäng som ska säljas.
Ett är svart och ett är rödorange med något på.
Sugna?

Såhär hittade jag Tussa en dag :D haha

Haha, så söta :D

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback