Ultraljud

I fedags så var vi på ultraljud, vilken känsla av att se den lille ligga där inne och röra på sig. Så underbart.
Utav det de kunde se så såg allting bra ut. Men självklart så såg barnmorskan inte allt, den lille ville inte lägga sig så hon såg hela hjärtat, så därför blir det Falun på torsdag för ännu ett ultraljud. För hon ville att någon annan skulle kolla med så allting såg bra ut med det som hon även inte såg. Så visst, roligt att få se den lille igen, men ändå, ska jag oroa mig nu? Ska jag gå tills på torsdag för att vara nervös över att det kanske är något fel? Har vi inte ränt i Falun tillräckligt? Men men, bara gå och vänta tills dess då.
Jocke for till Norge igår, han blir borta till den 15:e. Dvs säga elva nätter och elva dagar borta. Men då blir han ledig i mellandagarna och det är ju bra. Så han kommer inte följa på torsdag, ska se vem som följer med mig. Vill inte åka själv i alla fall.
Blev även bara i vecka 19+0 idag. Fick bf 29 april. Men det visste jag ju redan att det skulle ändras så var ingen chock där. Annars så har jag kort, men måste fixa bättre kort innan jag lägger upp dom här. vi vet även könet, men det skriver jag sen :D.
Nu blir det julkalendern innan jobbet kallar :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback