Wiho

Efter mycket krångel så kom sakerna igång :P. Jocke beställde kabel och trädlöst tangentbord+mus så vi kan koppla ihop datorn med teven. Det enda han inte kollade var ljudkabel. Och det visade sig när jag kopplasde in det att det inte gick med ljudkabeln vi hade utan vi behövde en med 3,5mm på varje sida. Och det hade vinte, och inte Mikael heller. Ringer Johan, han var i Orsa, men han trodde han hade. Jag suckade bara. Ville ju ha den nu. På en gång, inte imorrn eftermiddag utan NU! Men han kom på att jag kunde hämta nyckeln till honom hemma hos mamma och hämta sladd. Så gjorde det. Och han hade :D. Så nu funkar det, både bild och ljud. Snacka om stor skärm jag skriver blogg på nu.
Det bästa är att mina ensamma dagar kommer inte vara så ensamma lkängre utan jag kommer ha one tree hill och buffy på en 50-tumsskräm istället för en 11-tums :D. Så bra. Har faktiskt vart jobbigt att kolla på min lilla dator.

Annars idag så har jag jobbat på Färnäs fritids, så roligt att vara där. Alla blir så glada av att jag kommer :). Riktigt roligt att få ett varmt välkomnande. Pratade med henne som fixar vikarier förra veckan och hon hade bara hört gott om mig. Då blir man glad. Roligast var det att två stycken frågade mig en sak på en gång. Fick även mer jobb innan jag knappt börjat för dagen. Visserligen i september först, men i alla fall.

Efter jobbet hämtade jag Solo och sen for jag hem och gjorde ugnspannkaka, riktigt gott och Jocke får två matlådor.
Nu ska jag skeriva en lapp på viktiga saker som måste göras imorrn innan jag gör en kopp the och myser ner mig i soffan med one tree hill. :).

-Annelie-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback