Söndag

Har haft en underbar helg i stugan. Men skriver om det senare. Idag kom vi hem vid tolv, lagom tid att komma hem vid. Och pedant som jag är så kunde jag inte låta väskorna stå ouppackade och se allt som behövs göras. Så Jocke fick åka iväg och handla det han ska ha med sig till Norge imorrn.
Medan han var iväg så packade jag upp, satte igång tvättmaskin och donade. När jag gjort det så gick jag ut på gården och krattade, skönt att få bort en massa skit, det kommer komma mer. Men har gjort lite nu i alla fall.
När Jocke kom hem så lastade vi på allt skräp på skottkärran och gick iväg med det, tog Solo på en promenad på samma gång.
Gick in och duschade sen, det behövdes :P. Har även diskat, bäddat rent sängen, dammsugit, vattnat blommor, hängt tvätt, startat en till tvättmaskin. Ja, vi har hunnit med det som behövdes på bara typ tre timmar. Jag har även gjort chokladcrisp :P. Blev så sugen på det. Så nu sitter vi i soffan och ska äta lite sådant och se fredagens big brother avsnitt :).

Skriver om helgen senare om jag orkar. Ska bara mysa med Jocke utan några måsten resten av dagen/kväll :).

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback