Veckan rullar på

Idag är det onsdag, shit, det känns som det går alldeles för fort. Vaknade till och från hela natten, känns som jag inte sövit något. Men vid åtta gick jag upp. Bäddade sängen, gick med Solo, åt frukost, vikt tvätt, stoppat in en tvättmaskin. Ska snart plocka in disken och sen plugga lite om jag hinner.
Börjar snart jobba, jobbar till halv fem idag. Perfekt med timmar.
När jag kommer hem ska jag plugga färdigt allting, jag ska inte halka efter! Det bara är så, ska klara den sista kursen nu så jag inte har något som ligger över mig.
Nej, nu ska jag fixa så jag hinner innan det är dags att åka till jobbet.
Längtar tills på lördag, då blir det ikea, plus att jag får äta godis, dricka läsk, äta pizza :D. Jag får med andra ord äta vad jag vill! Har klarat hela veckan utan godis och chips nu, ska klara mig tills på lördag. Lördagar är min äta vad jag vill dag.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback