Tisdag

Idag gick jag upp tidigare, strax innan åtta faktiskt. Men gick bara till soffan och åt frukost. Sen satt jag där och gäspade, fan att jag ska vara så trött hela tiden.
Men har i alla fall gått med Solo, startat en tvättmaskin som ska hängas nu och ska starta en till då. Sen har jag fixat med kattungarna, de kan nu gå ut ur kartongen, så har ställt dit kattlådan och visat dom den, så nu hoppas vi dom använder den. Sen har jag visat dem vattenskålen. Ska köpa mat och visa dom snart också. Shit, på söndag är de fyra veckor redan.
Jag har Kalle idag med, så ska snart gå ut med dom en vända, för sen ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på film. Händer inget idag just, ska träna hemma idag tänkte jag.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback