Snö!!

Det är snö ute, ska ta ett kort sen så ni får se hur fint det är :).
Idag gick jag upp klockan sju, ifall jag skulle få jobb, men det fick jag inte :(.
Men har fått en massa annat gjort istället, tagit en långpromenad med Solo och sköttat snö ute.
Solo är helt lyrisk i snön, han springer och rullar sig i den hela tiden, om han fick skulle han kunna vara ute och leka i snön hela dagen.

Har i alla fall ätit frukost, bäddat sängen, ringt lite samtal, fått svar på mitt jobbmejl, ska få komma och prata med dem, var in på deras hemsida och läste lite nu, det verkar som det var kvällar det handlade om också, och helger, men ska i alla fall dit och prata med dem och höra vad de säger, jobb som jobb just nu.

Fisan går ifrån sina bebisar mer och mer nu, har till och med vart ut en vända, men det var en snabb vända, och när de sover så går hon och äter och gör annat. Då är Solo där direkt de piper istället och tvättar och kollar på vad de gör.

Nu snart ska jag ner på Mora och göra lite fler ärenden, lika bra att passa på när jag har tiden. Hoppas på att det rasar in lite jobb snart, börjar få ångest.

Nu ska jag gå ut i snön med Solo igen så han får springa av sig lite innan han blir ensam hemma.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback