Onsdagskväll

Kom hem från jobbet halv fem, fick sluta tidigare. Då satte jag igång att fixa lite, hänga tvätten som var klar och startade en till maskin. Sen gick jag igenom räkningarna så man har lite koll på hur mycket av lönen som försvinner. Men det såg ganska okej ut. Får se imorrn.
Sedan lagade jag mat, blev fiskpinnar och mos med en knäckebrödsmörgås till middag. Var riktigt gott.
Efter det satte jag igång att plugga. Så nu är jag färdig med alla arbeten som ska vara färdiga tills imorrn. Så nu kan jag ta kväller. Min kväll kommer se ut som så att jag ska snart lägga mig i ett skumbad och bara njuta med en ansiktsmask och nyaste veckorevyn :). Sen bäddar jag ner mig i sängen och läser en bok.
Klockan ska ställas på halv sju imorrn så jag kommer upp i tid och kan äta frukost och sminka mig i lugn och ro.
Just de, ska ta en promenad med Solo innan jag lägger mig i badet också.


På söndag är de 3 veckor gamla :).

Så söta så

De luktar och nosar på allt, nu har de börjat försöka klättra ur korgen de bor i.

Nu ville hon inte låta oss leka med dem mer :)

Försökte få  en fin svart/vit bild på Solo, men han kollade bara på bebisarna

Nu ska jag ta en promenad med världens bästa hund :)
-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

gu vilka goobitar :)

2010-11-25 | 13:11:07
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback