Mera snö :)

Idag har det blivit promenader som heter duga, var ju ner på Mora och gjorde min ärenden och drack en kopp varm choklad på helmers. Fick sedan för mig att ta en promenad hem från Mora, var faktiskt riktigt skönt att gå i det här vädret.
När jag kom hem så satte jag mig framför teven en vända och sedan så tog jag ännu en långpromenad med Solo i ca 45 min.
Sedan har jag inte gjort så mycket mer än lagat mat och diskat. Har faktiskt inte haft ork till det.
Nu snart ska jag ta ännu en promenad, ska ta Solo och gå till Jennifer och Busk en vända. :).
Sen får Jennifer skjutsa hem mig ikväll :D.


Solo helt lyrisk i snön, fick inga fina kort på det synd nog

Hoppas det ser ut såhär hela vintern nu, gärna mer snö :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback