Helgen :)

I fredags var vi och tränade efter städningen, var riktigt skönt att träna igen. Efter det for vi och handlade. Sedan blev det en lugn dag bara. Jag lagade älggryta och potatis till kvällen. Kollade även på film, det blev Dumbo. har fått hem mina första disneyfilmer nu :).

Igår gick jag upp tidigt, var iväg till Borlänge på Dalaserien i brottning. Mina barn gjorde riktigt bra ifrån sig. :).
När jag kom hem så lagade jag lasagne till oss, sen blev det bynn och kolla innebandy, hem och ut och sladdade med volvon :). Efter det en film igen.

Idag gick vi upp vid halv nio, satte oss i soffan med frukost och såg Aladdin. Låg kvar där ett bra tag sedan och sen klädde jag på mig. Har sedan bäddat sängen, slängt in en tvättmaskin, vikt tvätt. Nu sitter jag och ska göra skolarbete :). Älskling ska hjälpa mig, snäll han är. Efter det ska vi laga mat, pasta och skinksås blir det idag. Träna ska vi göra ikväll, då blir det ett boxpass.
Nej, nu tjatar han på om mitt arbete, så likabra att göra det :P.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback