Fredag

Idag vaknade jag första gången vid halv sju, men ville inte gå upp då, så sov vidare till halv tio.
När vi gått upp så åt jag lite frukost, vek tvätt och bäddade sängen. Jocke dammsög av lite och gick med Solo. När det var gjort så åkte vi och tränade. Skönt, stod 45 min på en crosswalk, orkade inte köra mitt gympass idag. Så när det var gjort for vi hem. Jocke åt frukost och jag drack lunch. Har börjat ta en drink till lunch nu, för då får jag i mig frukost, lunch och middag.
Jocke åkte sedan till Kans i Orsa, han skulle hjälpa honom sätta upp någon panel i hallen. Så när han åkte iväg så hoppade jag in i duschen, sminkade och klädde på mig. Sedan har jag spelat supernintendo hela tiden. Förutom ett stopp då jag gick med Solo.
Nu ska jag fortsätta spela, ska snart laga mat, spagetti och köttfärssås. Måste bara och handla först, ska verkligen komma ihåg ketchup idag!. Det måste man ha till den maten.


Lite kallare idag, så ingen skinnjacka,
men däremot min jätteskön halsduk :)

-Annelie-

Kommentarer
Linda säger:

Har också börjar köra på en drink då och då, haha. Vill gå ner under 60 kg. Kommer knappt i några byxor, haha

2010-11-07 | 15:11:28
Bloggadress: http://sannythecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback