!?

Klockan 05:00 imorse väckte Jocke mig, tio över fick han upp mig. Var bara att klä på sig och gå ut till bilen. Skulle skjutsa dem till wäsa så de kunde åka till Sälen och jobba. (Kans var med). Men Jocke fick köra dit, han väckte mig när jag skulle köra hem, det gick bra att komma hem som tur var trots tröttheten i mig.
När jag väl var hemma så motstod jag frestelsen att lägga mig i sängen igen, så jag satte igång att fixa. Så klockan sju imorse stod jag och strök julgardiner och satte upp dem. Bytte även sängkläder och slängde in en tvättmaskin. Tvättade två maskiner idag.
Var till skolan och hämtade uppgifter som ska vara inne tills på torsdag. Har nu sammanlagt 5 uppgifter som ska var inne. Så jag har att göra.
När jag vart i skolan så for jag till Jennifer och åt frukost och pratade lite. Sen hade vi mysdag, eller först plockade vi lite hemma hos dom. Bytte lite gardiner och så.
Sen var det mysdag då båda somnade i soffan och sov en timme. Jag vaknade i panik och trodde klockan var asmycket, men det var den som tur inte.
Innan jag skulle iväg på träningen så började jag diska, hann inte diska allt, får göra resten imorrn.
Har även fått jobb imorrn och onsdag, men sovmorgon båda dagarna då jag börjar halv ett. Nu ska jag gå och sova efter ha hållt i två träningspass och halvtränat ett själv, var inget pigg idag. Vet inte vad det är, men är helt slut.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback