Bildbomb

Idag vaknade jag haölv tio, fast jag lade mig nio igår kväll. Jag behövde kanske sova då.
Jocke åkte vid halv sedx imorse, saknar honom redan :(. Men bara tre nätter sen kommer han hem :).
Annars idag så ska jag snart ner på Mora och fixa lite, sen ska det städas och donas här hemma. Håller på att tvätta för fullt, så ska vänta på att jag kan byta tvättmaskin innan jag åker bussen ner på Mora. Jocke har bilen denna vecka, så jag får klara mig utan. Men det går så bra så.
Igår fick jag jobb så jobbade först på morgonen, sen så for vi och tränade. Var hem och duschade innan vi for ner på Mora och kikade på julskyltningen. Var mysigt att gå där bara jag och Jocke :). Sen for vi hem och spelade binglotto en stund. haha, vårat nya söndagsnöje. Tände första adventljuset gjorde vi med :).




Såhär mycket såg man framför sig när vi var på väg till Ikea i lördags :)

Det här handlade jag på Valbo köpcentrum, skön tröja och halsduk

Handlade även en svart lång tröja

Igår på julskyltningen så blev det nya underkläder och mysstrumpor,
Jocke köpte nya vantar :).

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

fan annelie ! var också i valbo i lördagas ! måste ju höra av dej ;)

2010-11-30 | 15:21:34
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback