Ännu en ny vecka

Så var det måndag igen, idag gick jag upp vid halv nio, inget jobb, ingen idé att gå upp för tidigt. Det här suger. Tänk om man hade haft en liten en istället, då hade det ju vart värt att gå hemma. Men har i alla fall sökt ett undersköterskejobb.
Dagen idag, det har inte hänt mycket, jag har ätit frukost, druckit lunch och middag. Ringt lite samtal och fått svar på lite frågor och ska ringa lite mer imorrn.
Annars så har jag mest spelat supermario :D. haha, skitroligt ju. Nu ska jag dricka min middag och sen åka och träna blandgruppen och sen träna själv.


Min lunch och middag. Till lunch blev det en banandrink och middag en jordgubbsdrink.
Det kommer se ut så nu under veckorna när Jocke är borta.
Jag tycker det är så tråkigt att laga mat själv så.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback