Vacker dag :D

Vaknade tidigt idag trots att jag är ledig. Jag vaknade tio i åtta och då var älskling redan upp. Ingen idé att gå och lägga oss igen, då blir hela dagen förstörd, det vill vi inte. Så vi la oss i soffan och tittade på en film, det blev shutter island, den var över två timmar lång och inte alls så bra som man hoppades på. Sedan klädde vi på oss, bäddade sängen, hängde tvätt, diskade, dammsög och donade lite. Vek lite tvätt och så. Eller medan jag gjorde allt det där så rensade älskling avloppet i badrummet och till handfatet, duktiga han :D Jag tycker det är för äckligt för att göra, jag kan ju om jag vill. Men om Jocke nu ville göra det så är det väl klart han ska få det :P
Nu snart ska vi till Alexandra och hjälpa henne koppla in hennes tvättmaskin och umgås med henne. Sedan ska vi till Bynn och hämta en bil som Jocke ska ha till Karlstad imorgon.
Ikväll blir det på kalas för Björne, han fyller år imorgon. Men vi ska vara nyktra, för imorgon ska vill till Uppsala, min kusin ska komfirmera sig.
Det bästa är att solen lyser idag :D.

- Kan det inte gå en vecka nu då-

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback