Söndag

Fredags var jag och jobbade, när jag kom hem vid tolv, så blev det fullt upp på en gång, vi ringde sponsorer och fixade och donade hemma. Var iväg och handlade och hämtade ut mitt paket med kuddarna och filten som kommit, men sängöverkastet hade glömts bort. Och när jag skulle beställa ett nytt, då skulle inte det komma förrän i maj och så länge väntar inte jag. På kvällen kollade vi på en innebandymatch, och såg film och spelade poker med ett gäng. Jag bakade även muffins.

Lördagen gick vi upp vid tio, Dennis och Björne hade sovit kvar. Dennis for vid elva, vi åt frukost och sen åkte vi ner på Mora, skulle kolla tv till Björne. Efter många om och men så hitta han sig en tv. Då kollade vi sängöverkast, vi hittade några snygga, men det kostar ju så mycket, så ska fundera lite.
Vi for hem till oss sedan, åt lite mat och donade lite. Sen blev det Älvdalen och hämta bil. Var hemma vid nio, skjutsade hem Björne, sen for jag och älskling hem och la oss i soffan, kollade på lite vänner. Vid halv elva la vi oss.

Imorse gick jag upp halv åtta, skulle på Dalaserien i Orsa, det var riktigt roligt att åka dit, de två tjejerna som tränar i min grupp, de kom etta och tvåa. Var roligt för att vara deras första gång och de har inte tränat så länge. Alltså måste jag vara en bra tränade :D haha.
Kom i alla fall hem vid halv två, då for jag och älskling och handlade det han skulle ha med sig. Sen hem och la oss i soffan och myste. Vid sex for vi och tankade bilen, fyllde på olja och lämnade Solo hos mamma, han ska vara där i veckan för jag har fullt upp med jobb och träning.
Innan Jocke åkte så la vi ut vår soffa på annons på blocket, hoppas det är någon som vill köpa den så vi kan köpa en ny, vi la även upp anmälningarna som kommit in till wasacupen på hemsidan, så lite gjort har vi fått.

Nu har älskling åkt och jag är ensam igen. :( Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin och fräsch, imorrn börjar en ny jobbvecka och träning och plugg. Har en massa som ska göras.
Längtar till nästa helg, då ska vi kanske måla om vårat sovrum :)

I miss you already

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback