Sjuk

Trodde jag skulle till skolan idag, men blev inget av med det.
Vaknade och var förkyld, men tänkte det var inga problem,
har ju jobbat hela veckan i alla fall. Men när jag nästan ska åka,
då får jag ont i magen och huvudvärk, trodde jag skulle svimma på plats,
blev alldeles yr och illamående.
Så stannar hemma idag, måste fixa att gå till jobbet imorrn.
Det som jag ska göra idag är att hämta Solo och träna småtjejerna.
Det måsta jag göra idag, för de ska tävla på söndag,
så måste berätta vad som gäller och så.
Nu ska jag gå och sova någon timme till.

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

det var det rosa det med :) ne det var ju sjukt billigt ! älskar shortsen !

2010-03-18 | 08:20:31
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback