Onsdag

Igår vaknade jag vid åtta, satte mig vid datorn och tog det lugnt.
Sedan blev det badhuset med Anneli och hennes barn,
och lite solning efter det.
Kom hem vid halv fem och tjugo över fem åkte jag igen och hämtade Anneli.
Då blev det att träna ett boxpass och efter det hem.
Var säsongspremiär på DHW igår :D Fan vad bra.
Efter det blev det cougar town, en ny serie som började,
var riktigt bra.

Snart ska jag åka och sola, vill bli lite brun.
Sedan blir det pulkaåkning och träning ikväll.
Så ser min dag ut.
Ska även köpa ett till underställ, har 2 lager 1 underställ.
Så ska köpa ett lager 2 underställ. Vill inte frysa i helgen.
Ska även inhandla ett par vantar till, så man inte fryser.

Hoppas mina skor kommer snart också, de svarta jag beställde var för små,
så bytta mot en annan storlek och färg. Så nu blev det ett par cerise :)
Hoppas de kommer snart.

Imorrn kommer min älskling hem med :)

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

Annelie, tänk på att det inte är bra att sola två dagar irad, man ska låta det gå en dag imellan ;)



Fyy fan va bra cougar town va !!! :D

2010-03-03 | 11:33:14
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback