Jag är trött

Ja, jag är trött som ett as, vet inte vad det är men sen Jocke åkte i söndags så har jag sovit skitdåligt.
Men imorrn kommer han hem, då sover jag säkert bättre.
Jag har nyss gått upp, ska snart hoppa in i duschen, ska väga mig först bara och se hur många kg jag har kvar att gå ner, hoppas det inte är alltför mycket.
Jag är ganska stressad just nu, är mycket som ska göras. Det ska ringas sponsorer till wasacupen, jag ska träna, gå ner 5 kg, jobba, gå i skolan, ta hand om Solo, hålla lägenheten snygg. Ja, allting är stressande för mig just nu och är jag stressad så gör jag fan inget. Men ska försöka ta tag i lite idag när jag är ledig.
Igår tränade jag i alla fall två pass, först ett boxpass och sen ett brottningspass.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig, sen ska jag ringa lite sponsorer, diska och fixa allting som behövs göras.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback