Hemma från jobbet

Kom hem från jobbet vid fem, sista barnet gick hem vid halv fem. På vägen hem från jobbet var jag in på ICA Maxi och hämtade ett paket från HM, en myspyjamas som jag beställt. Den fanns inte i butiken, så då beställde jag hem den. 79 kr kostade den, så var inte farligt.
Efter jag vart i skolan idag, så for jag hem och duschade, ville känna mig lite fräschare på jobbet. Sen fick jag nå ryck, så diskade, tvättade en maskin, sorterade all post och donade lite. Skönt att ha fått det gjort.
Kom även på att jag ville göra om i sovrummet, så ringde älskling och pratade med honom, jag fick göra vad jag ville bara jag inte drog in honom i det :D. haha.
Jag kollade lite på jotex och där hittade jag ett vitt sängöverkast, det beställde jag hem tillsammans med två par röda kuddar och en röd pläd. Blir fint att lägga på överkastet.



Det här hämtade jag ut idag, shorts och ett linne, blir mysigt att ha på sig på kvällarna. :)



Nu ska jag sätta mig framför teven och vika all tvätt.
Sedan ska jag göra en kopp the och bädda ner mig i soffan,
ska läsa dessa tidningar och kolla i katalogen som jag fick hem i lådan idag. :)

Just det, det är ett par nya skor på väg hem till mig i brevlådan med :)

-Annelie-

Kommentarer
fia säger:

haha det där setet har jag också beställt ;)

2010-03-18 | 00:34:58
Bloggadress: http://ilovemyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback