Tatuera mig

Igår hade jag världens tråkigaste dag, jag var på en intrduktionskurs inför sommarjobbet. Vi gick igenom allting som jag redan hört på i skolan och även i Orsa. Men fick i alla fall betalt. Men jag tror jag var den enda som lyckades somna, efter lunchen så skulle de prata om insulin och han som pratade var som ett sömnpiller, så jag blundade lite och sen somnade jag :D När jag vaknade kände jag att jag fick lov att gå ut och få luft så jag inte börjar snarka, så gjorde det. Kom i alla fall hem vid fem, då trodde jag att jag skulle hjälpa Jennifer och flyttstäda, men hennes kompis hade redan gjort de.
Ida kom på kvällen sen, så kollade vi på en film och åt glass, jag köpte glass från glassbilen för första gången sen jag flyttat hemifrån, så vi smällde i oss tre glassar var. haha, vadå tjocka?
Jag gick och lade mig vid halv tolv igår kväll.


Väldigt gammalt kort, men såhär såg nog jag ut igår :D

Jag vaknade vid kvart över sex imorse, men vägra gå upp!! Så jag somnade om och vaknade vid tio av att Jocke ringer och tror att jag glömt bort att ringa honom när jag vakna. Han fick sig en chock av att jag sovit så länge. Och jag fick ångest för det. Hatar att sova bort hela dagarna. Men gick upp och klädde på mig, sminkade mig och fixade håret. Sedan åt jag frukost, jordgubbar med grädde blev det. Sen fick jag mig den dummaste idé idag, jag gick till mamma, usch, när jag kommit halvvägs var jag på väg att vända för att hämta bilen. Hehe Var ju så varmt och jag hade gladiatorsandaler på mig bara. Men kom i alla fall fram, då tog jag med mig min bror och gick ut i mammas garage och så fixade vi lite där. Sen orkade jag bara inte gå hem, utan jag tvingade Mikael komma och skjutsa ner mig på Mora, så det gjorde han (inte gratis, han fick 40 kr). Därnere träffade jag Jennifer en snabb vända innan hon skulle tillbaka till jobbet. Jag handlade lite smått och gott på H&M, det blev en bodylotion som man får färg av, ett vax, strumpor, underkläder. Sen tog jag bussen hem med Solo.

Nu sitter jag här och är ändå nöjd över att jag gick till mamma, lite träning i alla fall. Just de, jag lämnade även en klänning till min syster, hon skulle hjälpa mig att byta dragkedja på den så jag har något snyggt att använda på midsommar. :)

Jordgubbar ska jag äta nu tror jag och sätta mig i solen lite. Jocke är på väg hem och när han och Alvärn kommer så ska jag fara till Alvärn, han ska göra färdigt min tatuering idag =D

-Annelie-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback