Semester!

Nu är jag ledig i tre hela veckor :D

I fredags blev det att städa lägenheten, fixa utomhus och sätta in ljud i bilen. På eftermiddagen blev det att grilla och umgås med vänner, satte oss i bilen och kikade runt lite. En rolig och trevlig kväll.

På lördagen försökte jag sova så länge som möjligt, skulle börja jobba halv tio på kvällen sen, så blev inte mycket på lördagen. Vilade och tog det lugnt.

Jobbade från halv tio igår till halv sju imorse, for hem och sov till ett, för länge och är fortfarande trött, vaknade till och från hela tiden, har svårt att sova när det är så fint väder ute. Vi gick i alla fall upp och såg klart på en film som vi inte hann se färdigt igår. Har sen inte gjort mycket, duschat och suttit i solen, Jocke har lagat sina matlådor så det är färdigt. Skönt att jag slapp.

Nu ska vi snart åka och handla lite som ska med i veckan. Jocke har en arbetsvecka kvar innan han får semester, så jag följer med honom till Karlstad, Solo ska få vara hos mamma. Skönt för honom att slippa vara i lägenheten hela veckan med mig.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback