Karlstad Idag :)

Usch vad jag sovit dåligt inatt. Har vaknat i stort sett hela natten. Gav upp vid halv åtta och gick upp. Så har bäddat sängen och plockat lite och donat. Ska snart ta tag i disken. Och dammsuga badrummet och tömma kattlådan igen. Känns som man gör inget annat än att tömma den. Men men, katterna måste ju ha det bra. Åker till Karlstad idag, bussen går 11.40 och är framme 16.55. Längtar tills jag är frammer och får krama min man igen. :) Vad som händer i helgen har jag ingen aning om, mer än att vi ska till Örebro en vända imorrn och hälsa på Mikael, kanske tar en tur förbi Arboga med. Jag skrev ju att jag skulle beställa kläder från HM, men har inte gjort det än. Har kollat igenom katalogen på allting jag vill ha och det kostar sammanlagt 4000(!) Så ska rensa ut vad jag verkligen vill ha och låta li allt skit. Önskar jag hade råd att beställa för så mycket, men det har jag inte. Få ta lite då och då. :P haha. Jocke, om du läser det här, så nej, jag ska inte beställa allting. :)

Ibland önskar jag att jag aldrig börjat med brottningen,
att jag var lika smal som mina syskon,
om  jag aldrig börjat så kanske jag sett ut som dem idag.
Jag kanske inte hade behövt kämpa med vikten.
Har nu gått ner 3,5 kg, men ska ner minst 6,5 igen.
Hur det nu ska gå, jag vill ha godis, men det kan jag glömma.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback