100101 - Nytt år, nya händelser -



Sminkningen igår, kort på klänningen kommer sen, har glömt kameran i Sälen :D

Riktigt rolig dag/kväll igår. Började hos mig och Jocke. Jennifer och Björne kom och vi åt god mat och pratade. Satte hos i bilen för att åka till Sälen och träffa Pettan, Kans och allt folket där. Kom halvvägs till Älvdalen, då började bilen låta konstigt, så vände för att byta till Jennifers bil, gjorde det och kom då iväg till Sälen. Tog oss fram och var i deras stuga och festade lite. Vid tio åkte vi, för då skulle de på högfjällshotellet och festa, och jag betalar inte 330 spänn, fast att det är nyårsafton, så då for vi till Jimy i Älvdalen och hälsade på. Lika trevligt där. Men vid elva åkte vi därifrån till Mora, ställde bilen på Kajen och såg fyrverkerierna. Sedan skjutsade vi hem Jennifer och vi andra åkte hem till oss och åt korv med bröd, sen la jag mig för att sova. Lika bra att sova när man är på topp. :) Jocke och Björne kollade på en film innan de la sig.

Idag vaknade jag vid tio, var ganska pigg, så gick upp och började plocka bort ALLA julsakerna, så nu är de borta. Nu vill jag inte ha jul något mera. Så nu har jag inte några gardiner i köket, har inte hunnit stryka och sätta upp det idag, så får göra det på söndag, för ska till Arboga imorrn över dagen.

Allt som allt blev det en bra nyårsafton, den bästa på länge. Så nu hoppas jag på ett lika bra år. :)

- Ingen kan bli gladare än jag när jag märker du stört dig på mig -

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback