Önskelistan :)

Jag skrev ett inlägg om min önskelista i år, att jag vill ha en bebis, men eftersom jag inte kan få det så lär jag önska mig något annat.. Hittade lite jag vill ha, men inget jag räknar med att få. Det bästa med julen är ändå kalle anka, maten och sällskapet :). Mammas mat är godast, men den får vi inte på julafton i år, vi ska fira med pappa. Men på juldagen så får vi mammas julmat :D.
Min önskelista är i alla fall kinect till xbox 3, en massa spel till kinect, en bra digitalkamera, ett rosa promenadband, träningshandskar (rosa), träningkläder, en rosa miniipod, ett band man sätter runt armen och har ipoden i, presentkort på intersport. Se, bara en massa bra julklappar :D.








-Annelie-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback