Och vad nu!?

Slutade jobba fyra idag, min bror hämtade mig från jobbet så slapp jag gå hem också. Perfekt var det.
När jag kom hem så hamnade jag framför datorn och läste en massa bloggar :D. Sedan lånade jag min brors bil och for och handlade. Så har nyss ätit och så. Har även hunnit med att hämta ut ett paket med julklappar åt älsklingen min. När jag ätit fick jag ett ryck och fixade lite, sorterade posten, gav katterna mat, slängde en massa kläder i tvätten. Nu ska jag snart ner och diska innan jag kan ta kväller.
Ska även göra klart mitt absolut sista skolarbete på lång tid! Fy fan vad skönt.
Men vad fan ska jag göra med mitt liv nu då!?
Inget bra på tv ikväll heller, så blir att kika på sunes jul, det är ju den bästa serien :D.


-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback