Nya sängkläder :)

Igår var vi ut och åkte skoter med Jennifer och Busk :). Vi åkte inte så långt, men var roligt. Grillade korv och drack varm oboy. Var riktigt trevligt. När vi kom hem så köpte vi mat och satte oss allihopa och såg på film.


Jocke och Busk vid skotrarna

Varm oboy när vi kom fram

Jocke gör eld så vi kan grilla korv

Utsikten såg man inte så mycket av, det blåste och var grått ute, men roligt i alla fall :)

Idag vaknade jag vid halv åtta, så gick upp då. Men lät Jocke sova vidare en stund till. Vid nio väckte jag och fick upp honom :P. Vi åt frukost och myste på en stund. Fick lov att fara hem till mamma och hämta saker som grannarna glömt till Idre och skicka det med bussen dit. Medan jag skickade sakerna med bussen så skrev Jocke in sig på arbetsförmedlingen igen. Men han har ringt till två ställen idag, och det lät inte alltför negativt. Jag ska även söka ett jobb jag hittat i Mora. Så hoppas vi på det bästa. Nu jävlar ska jag hitta jobb!!.
Vi for hem direkt när det var klart, så la vi oss i soffan och bara myste och kollade på film. Eller ja, först fixade vi med lite papper och sådant.
Har hunnit med att tvätta lite idag också och lagat mat, blev köttfärslimpa, potatis och sås :).
Nu har Kans och Cathrine kommit, så vi ska väl se på en film. Imorrn verkar det bli grönklitt :D.


Har även bäddat i de nya sängkläderna vi fick av farmor (tvättade dom först).
Så nu luktar det gott och ser så mysigt ut. Vill sova nu, haha.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback