Min fina vän..

En tjej jag började brevväxla med pga av vårt gemensamma intresse: brottning. Nu har vi känt varandra i ca 11 år och det är en riktigt bra vän. Vi står på ganska samma ställe här i livet, för vi siktar mot samma mål.. med tyvärr lika mycket motgångar till framgången. Älskar den här tjejen!

Ser ni vad det står? Det går runt på facebook nu att man ska skicka en siffra i ett mejl till sin vän, sen ska de skriva i sin logg vad de tycker om den personen. En vän skrev detta om mig.
Kan inte mer än att säga samma sak tillbaka till denna tjej.
Samma mål, samma motgångar.. Enda vännen jag verkligen kan berätta allt till, och då menar jag allt.
Tack för du skrev detta om mig, jag behövde det :). Älskar dig med.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback