Lucia

Idag är det Lucia, även min storebrors Johans fördelsedag. Så grattis till honom. Det tråkiga idag är att jag inte ser någon lucia :(.
Det hade vart skitroligt att se lucia ju. Men men, shit happens.
Idag vaknade jag inte förrän vid halv nio, eller jag var på väg upp när älskling åkte till jobbet, men han la mig igen :P. haha.
När jag vaknade så förflyttade jag mig till soffan och la mig där i pyjamas en vända och kikade lite. Efter ett tag drog jag på mig täckbyxor och jacka, satte på Solo koppel och täcke, sen tog jag en promenad med honom.
Anneli ringde, så hon ska snart komma förbi och fika lite.
Annars så har jag hunnit med att rensa hatthyllan, så nu ser man den faktiskt, rensade även 3 av mina väskor som det fanns en massa skit i, skönt att ha det gjort. Nu sitter jag i soffan igen och väntar på att hon ska komma. Annars idag vet jag inte vad som händer, förutom den vanliga träningen då. Jennifer ligger i kräksjuka, så kan inte träffa henne heller.
Kom på att jag ska ringa två samtal idag också, det måste bli gjort nu.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback