Julbak

Denna helgen har mest bestått av att baka. Har fått bra hjälp av Jocke, han har lekt dräng och tagit fram det jag behövt och rullat bollar och verkligen vart med :). Är så glad för det. Allt blev mycket roligare då.
Idag har Viktor vart här också, så han hjälpte till med pepparkakshuset, sen åt vi mat, spelade spel och kikade på I am a legend, den är ju så bra, man sitter på helspänn hela tiden fast att man sett den förut.
Nu har jag nyss gjort rent ansiktet, läpparna och händerna med mina marykayprodukter. Så nu ska jag ta på mig en pyjamas och sen msya nermig i soffan med Jocke och se på toy story 3 och äta avvårt julbak :). Garnerade även en julskinka idag, så Jocke har frukostpålägg ett tag framöver :).

Har bakat:

Mockarutor

Knäck

Ischoklad

Nougat

Brysselkex

Vaniljbollar

Chokladkakor

Och så har Viktor, jag och Jocke gjort ett pepparkakshus :)

Mamma tror att allt fikabröd kommer vara slut innan julafton, men det tror inte jag :D.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback