Ny dator, storhandlat, barnvakt, myskväll

Var ett tag sedan jag uppdaterade, men det ska bli bättre.
Ska försöka i alla fall.
Har hänt mycket nu under veckan, jag och älskling har gjort matschema, så vi har uppskrivit vad vi ska äta i tre veckor framåt, eller ja, en vecka har snart gått, har hållt det hittills i alla fall.
Idag gick vi upp i tid, åkte och storhandlade, hande för 3000:-, har nästan ångest för det, men det hamnade inte en godisbit i påsen, eller chips, eller läsk. Inget som inte stod på lappen kom i, så himla stolt :D
Vi kom hem, packade upp det och frös in en massa, så nu finns det.
Har ju en frys i förrådet nu, en stor en, så har allt där nu.
Vi har nyss ätit, idag blev det kött, potatisklyftor och sås. Gott.
Har även Liam den här helgen, blir roligt.
Snart ska vi till Willys och handla lite som vi glömde, jag behöver hårspray och vi ska ha en myskväll med lite gott. Ja, på fredagar får man äta gott :D Annars skulle jag gå under.

I veckan fick jag även hem en minipc, älskar den. Sitter vid den så fort jag får möjlighet.Och passa perfekt att jag fick den i veckan. För Jocke har fått jobb idag, han börjar på måndag, så då åker han iväg och jobbar. Men ajg blir ju inte ensam i alla fall, Mikael bor ju här med, så mitt matschema ska fortsätta, då slipper man stå och laga matlådor som en tok på helgerna.

Nu ska vi nog åka tror jag, ska lämna Solo hos min mammas kusin och hennes barn idag, vi ska ju ut på äventyr imorrn :D


Hade valparna hemma två nätter förra helgen med, var så söta
så när de flög på Jocke :)




Min nya dator, en rosa hp :) Älskar den, Mikael var och hämtade en
router i Orsa med, så jag har internet hela tiden med, slipper sladdar.



Såå fin :)

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback