Besvikelse..

Ibland känns det som att det spelar ingen roll vad man gör, för man gör alltid någon besviken, man försöker göra alla glada och vara alla till lags, men någon blir alltid besviken/ledsen/sur.
Jag har gjort det igen och det blir väl ingen förvånad över.
Så nu vet jag inte vad jag ska göra, om jag bara ska skita i allt och inget göra, eller försöka göra alla glada igen.
Men varför kan ingen förstå ibland?
Ska det alltid vara jag som ska backa och må dåligt?
Har tänkt på det här ett tag, alla tror att jag alltid är stark och inte låter någon sätta sig på mig, men det jag är mest rädd för är att svika mina vänner, att göra dem besvikna..

Kände bara för att skriva av mig lite, är mycket tankar och funderingar i mitt huvud just nu, har vart det länge.
Inte bara om det här, om en annan sak med, men inget jag kan skriva här..

-Annelie-

Kommentarer
Anonym säger:

Sv. Haha jo den Dima, tyvärr. Inget jag kommer göra om dock, var ett av dom värsta misstagen i mitt liv, men man lär sej ju av sina misstag så :P



Hörde btw att det förmodligen blir giftermål för dej i höst :) Grattis i förskott :D Hoppas det är bra med dej också och att du får ett lyckligt liv ihop med Jocke :)

2010-08-28 | 01:09:03
Anonym säger:

Jo men de fanns de ju! Tack så mycket för tispet.. :) Ha en bra dag.

2010-08-28 | 08:33:39
Bloggadress: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback