Ledig dag :)

Har inte haft tid att skriva efter helgen, men helgen som var så var det wasacupen, jag fick gå två matcher, vann dem båda. Det var roligt att vara på brottarmattan igen, men lite synd att vi fick lov att slå ihop vikter. Så sofia fick lov att gå upp 8 kg och möta mig. Men var roligt i alla fall :)

Veckan som hittills varit så har jag jobbat i måndags, sen suttit ute i det fina vädret med Jennifer resten av dagen/kvällen. Gick en långpromenad med hundarna oxå. Det var min enda träning den dagen, var så slut efter helgen så tog en vilodag.

Igår jobbade jag med till tolv. Åkte hem och satte mig i solen igen och började med ett skolarbete. Tog det lugnt fram till klockan halv sex, då for jag iväg och tränade två pass, ett boxpass och ett brottningspass. Skönt. Ska hålla igång med träningen nu fast det inte ä någon tävling. Vill inte slappa av nu när jag börjar komma iform igen. :)

Idag vaknade jag vid åtta av att solen lyste rätt i ansiktet, ganska mysigt faktiskt. Tråkigt att vakna själv bara. Idag är jag ledig, men ska ändå fixa en massa. Måste diska, vika tvätt och tvätta. Och plocka iordning en massa. Ska snart åka och handla, tänka baka lite idag.

Blir lite störd på en kompis, som ringer innan klockan ens är nio, skickar sms om att hon var hit innan klockan nio. Som tur var sttod jag i duschen, så hörde henne inte. Lite elakt, jag vet. Men vill ha mina onsdagsmornar för mig själv att fixa och dona när jag är ledig. Hon får hemskt gärna höra av sig och komma och hälsa på, men man kan i alla fall vänta tills efter elva.

Nej. nu ska jag sminka mig och gå med Solo innan jag ska handla.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback