091031 - Korvätardagen -

Eller ja, skoterdagen som andra kallar det,
men vi kallar det korvätardagen,
för det är precis vad vi gjort, jag, älskling,
Björne och hans bror. Vi har åkt runt till skoterställen och ätit korv.
På det sista stället träffade vi Mikael med,
han ville oxå ha korv. xD
Nu sitter jag hemma en vända, Jocke städar bilen.
Vi ska snart hämta Kans och Glenn,
för att fara vidare till Älvdalen,
dom ska spela match och efter det ska dom festa.
Jag ska vara chaufför. Är inget festsugen.
Men det är väl lika bra det, för har fortfarande huvudvärk. :/
alvedon har jag i alla fall fått, fick två av Björne och sex av mamma.
Så nu räcker väl det tills imorrn kväll.
Nu ska jag spela lite playstation innan vi ska fara.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback