091021 - Onsdag -

Tidig dag idag med. Gick upp redan vid fem första gången, men la mig igen så jag fick sova till nio :D Så tidig var den dagen. haha. For till skolan för att kolla upp med studiebidrag, men det tänker jag inte söka. Var så krångligt. Jag vill inte behöva ha koll på hur mycket jag ska få tjäna. Efter det så åkte jag till Orsa, hjälpte Helena med hennes dotter, eller ja, hon har ju tre barn. Men en var i skolan och den andra på dagis. Så hon behövde bara hjälp med den yngsta. Men vid tre åkte vi till dagis och hämtade hennes son. Sedan till barnens mormor så Johan fick klippa luggen. Jag åkte hem vid fem tror jag. Kom och och lagade mat till mig och älskling. Nyss tittat på tv, ska gå och sova nu. Börjar jobba nio imorrn och har fullt upp, lär inte ens komma hemma förrän nio imorrn kväll. :( Men men, shit happens.
Kom just på att jag skulle ha skjutsat Solo till mamma ikväll, men har vart så mkt idag så helt glömt bort det. Men  men, får skjutsa dit honom innan jag börjar imorrn. Det blir bra det.



Bakade vanlijmuffins med krossad choklad i måndags,
så det blev mitt mellanmål i tisdags. :)



Min fina klädsel, så är det när man har tråkigt :D



Kjolen som jag köpte på HM igår. :)

"Annelie"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback