091020 - Jobb och träning -

Tisdag, vaknade vid fem imorse, tidigt jag vet,
men det var nog bara för jag la mig halv nio igår kväll,
om inte klockan var kvart över åtta till och med.
Men det var skönt för då var jag pigg imorse,
men när jag vaknade så vaknade även älskling,
och han hade ont i knät, han hade lyckats att
ramla på innebandyn igår och gjort illa det,
så han kunde knappt röra det. Stackars honom. :(
Men jag somnade i alla fall om vid fem och vaknade igen vid sex.
Då gick vi upp, min kära Jocke tyckte jag skulle köra honom till jobbet,
men när han insåg att det tog en halvtimme för honom att ens få på sig kläderna,
plus att han inte ens kom in i bilen så stannade han hemma från jobbet.
Men det fick inte jag göra, utan jag fick dricka min thekopp och sedan bege mig till jobbet.
Men jobbade bara till ett, så var ingen fara.
Gick hem efter jobbet, hämtade Jocke så for vi till mamma och hämtade Solo.
Vad han gjort där vet jag inte, men han har uppenbarligen hittat något att gräva i,
för han var alldeles jordig, men han var lika glad för det. :D
När vi hämtat Solo for vi ner på Mora, för jag hitta ett presentkort på HM,
det var på hela 200 kr! Vad glad jag blev då, hur kunde jag ha glömt det.
Undrar hur länge jag haft det? haha
I alla fall så blev det strumpor till älsklingen och en kjol som var på rea till mig,
har kort på den, men lägger upp den imorrn. Orkar inte nu.
Vi handlade mat och sedan for vi hem och städade lägenheten,
så nu är den fin igen. :)
Det blev potatis och fiskpinnar idag. Inte så gott, men äta lär man ju.
Vi vilade i soffan tills jag skulle fara och träna. Kom hem från träningen klockan nio,
tittade på dhw som är ett måste! Andra avenyn går ju tyvärr samtidigt,
men det ser jag på svt.se imorrn :D
Nu har jag nyss duschat och ska nu knoppa. :D

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback