091113 - Fredagsmys -

Denna vecka har jag träna otroligt mycket tycker jag.

♦ 3 brottningpass
♦ 1 boxpass
♦ 1 corepass
♦ 1spinningpass
♦ 2 dagar med brottningen på morkalby skolan också. Var där och hade brottning med dom.

Det blir sex pass på fem dagar plus 10 lektioner också. Och då sitter vi inte still utan vi är med dom. Lite lättare träning visst, men alltid något. Nöjd med det för att vara första veckan jag verkligen kommit tillbaka efter jag vart sjuk. Så nu fortsätter det såhär. Men nu ska jag vila resten av helgen. För på måndag börjas det om och i nio dagar framåt blir det träning. Och är helt slut efter denna veckan, fruktansvärd träningsvärk.

Idag har jag verkligen inte gjort något. Jag var upp imorse och skjutsade mamma till och från naprapaten bara. Sedan har jag suttit framför teven. Eftersom min sovmorgon försvann så gick jag och la mig vid två. Vaknade vid fem utav att Jocke kommit hem från jobbet och låg bredvid mig och sov. Inte bara jag som var trött alltså.

Nu blir det fredagsmys med älsklingen. Tyvärr utan godis, men klarar oss nog. Men är otroligt sötsugen just nu, vill bara gå till ICA och handla. Men som tur är stänger det klockan nio. Och jag måste ha lite självbevarelse. Eller heter det så?

Jocke har då skrattat åt mig hela veckan, ibland får jag ett ryck och lär mig ett nytt ord, och lär jag mig ett nytt ord, då används det flitigt, så denna vecka lärde jag mig försummat. Så det har Jocke skrattat åt hela veckan. Men jag tycker det är ett roligt ord. Förresten, kan ni säga resurs? Jag kan då inte det, jag skulle säga det på redovningen i skolan igår inför hela klassen, och det gick inte så bra. Men det är bra att dom sura i klassen får skratta lite ibland också. :)

Imorrn ska vi gå upp tidigt, måste fixa lite här hemma innan vi ska vidare till Älvdalen och börja sortera bland Jockes saker. Ska bli skönt att ha det gjort. Vill bara flytta nu. Men kommer nog gå fort, hoppas vi. Sedan ska jag hämta lite flyttkartonger på söndag tror jag, så kan vi börja packa här hemma.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback