091110 - Jobbig dag -

Har inte sovit något inatt, har kunnat döda!
Vaknade av katten höll på och leka i sängen, riva på oss och så.
Sedan vakna jag av att min kära sambo låg och jadu, jag vet inte vad han höll på med.
Knäpp på honom blev jag i alla fall!
Så vaknade av klockjäveln halv sju imorse.
Men gick inte upp förrän sju.
Var till morkalby skola idag.
Vi var där med brottningen och visade på deras gympa.
De verkade tycka det var roligt i alla fall.
Så hoppas det blir några som börjar.
Åkte hem till mamma vid halv tolv, gick ut med hundarna.
Tog min hund och åkte hem, duschade.
Ska nu gå till soc, vi ska dit på studiebesök med studiegruppen idag.
Sedan blir det box och brottningsträning ikväll.
Fint de. Nu är jag tillbaka, pigg och kry!

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback