091107 - Hockey -

Gick upp i tid idag, fast jag somnade inte förrän vid tre-halv fyra inatt. Men men, shit happens. Vi var till donken och träffade Kans, Busk och Cathrin (ja, min kusin mamma) och en annan tjej som jag inte minns vad hon heter. Kom hem från donke vid ett. Då försökte jag somna, men kunde inte, så satte på en film och kollade. Sedan låg jag vaken ett bra tag innna jag lyckades somna.
Men gick i alla fall upp i tid idag, för Kans skulle komma på frukost. haha, tror aldrig jag sett Jocke duka fram så mkt till frukost. haha.
Han åkte vid halv tolv, då var vi ner på Mora, träffade Hillevie, Dennis, Viktor, Alexandra och hennes son Liam. Jocke var in på systemet och handlade lite. Sedan ICA och handla, sen hem.
När vi kom hem så kom Milena och Conny, så spelade vi lite playstation innan dom åkte. Jocke for och lämnade Solo hos mamma. Vi ska ju snart på hockey, så ska hämta honom efter det.
Har nyss ätit mat. Väntar nu på att Davve, Pettan, mfl. ska komma.

Nej, nu ska jag spela lite till.

-Annelie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback