090526 - Tisdag -

Igår jobbade jag från halv tio till kvart i fyra, blev en lång dag.. Men vid elva åkte vi till vasaliden med sexorna för de hade fotbollsturnering, jag trodde inte det skulle bli så varmt som det blev, men jodå. Så när jag kom hem så insåg jag hur varmt det var, för självklart hade jag bränt mig som vanligt. Så nu hädanefter jag ska ut i solen så blir det solkräm. =D Sen hämtade jag Jocke vid halv fem och då for vi hem och lagade mat, sedan åkte jag med Ronja på hundkurs, och det måste jag säga, att fan vad roligt det är alltså. =) Kommer sakna det när det är slut, men då har jag mkt att träna med Solo hemma. =) Kom i alla fall hem vid halv tio, då var det in och lägga sig i sängen och sova med älskling.

I morse gick jag upp vid kvart i sex, skjutsade Jocke till jobbet, sen hem och åt frukost, gick med Solo och vaknade till lite. For till mamma med Solo, hämtade cykelstället och sen hem igen och hämtade min cykel. Vidare till jobbet där vi skulle cykla till siljanssågen och kika lite. Så det gjorde vi. Kom tillbaka vid elva och då var det lunch. Slutade jobba två och for med bilen och lämnade den vid Jockes jobb. Tog min cykel och cyklade till mamma. Skulle hämta Solo snabbt, men slutade med att vi gick ut med valparna i skogen en vända. Sen tog jag Solo och cyklade till ICA och handlade lite. Sedan hem och bytte om, skulle ju träna, men var ingen där. Tråkigt men sant. Måndag var nästa träning. Så jag for hem i hopp om att jag skulle få med älsk ut och springa, men då började regnet ösa ner istället. =( Men men, jag har ju haft en träningsvideo hemma i ett par år nu, så nu tänkte jag att det var dags att använda den. Och jävlar vad jobbig den var, tränade den i typ 50 min och sen fick jag en magtränare av mamma för ett x antal jular sen. Tänkte att det var dags att använda den med, så gjorde det. Känner redan av magen. Men men, blir fint om några dagar.

Har bestämt mig för att när jag blir godissugen så ska jag köpa 70% choklad, för den äter man typ bara ngn bit av, sen vill man inte ha ngt mera. Och det är ju bra. Sen imorgon eller så, så skulle jag och älsk göra en fruktsallad på kvällen. =)
Funderar även på att göra kycklingsallad till middag imorrn med ngt grovt bröd till. Vet att det här låter värsta nyttigt just nu, men nu ska jag bara klara av att hålla mig till det oxå =P Men tro inte att jag tänker sluta med vanlig husmanskost, det ska jag inte. Och ibland ska det unnas saker och ting, men på senaste tiden har jag unnat mig för mkt. Men det ska bli bra det här. Imorrn blir det även att springa och köra med magtränaren och sen fanns det ett snabbt träningsprogram för magen på dvd:n jag har oxå. Nu jävlar ska magen bli platt. =)

Nej, dags att duscha innan dhw och min kopp the. =) Ska även hämta syrran vid tåget halv tio, men ska försöka fjäska så kanske älskling vill göra det åt mig.=) För pill i håret så gör han allt. =D

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback