090524 - Söndag morgon -

Vi var i Bynn från i onsdags tills igår, var meningen att vi skulle vart där tills idag, men jag kände att jag behövde komma hem lite och fixa i lägenheten så det blir lite finare. Så sagt och gjort, kom hem vid sex och då satte vi igång och städa. Vi skakade alla mattorna, la ut dom nya som jag fick ta från mamma, dammsög hela lägenheten, dammade, städade spisen och sen gjorde rent vardagsrumsbordet, så nu är det vitt igen. =) Sedan plockade vi lite smått. Tog även två av stolarna av mina och Jockes utemöbler och ställde på balkongen, blev bra det. La ut en matta på balkongen oxå. Så nu ser det riktigt mysigt ut i lägenheten. Det som ska fixas i veckan är att det ska köpas ett bord som ska hängas på balkongen och blomlådor ut dit. Sen ska jag även köpa lite blommor till lägenheten, ska även få två blommor av Ampe idag när hon kommer med Solo. Det var två blommor jag och Jocke hade när vi bodde ihop, så de tyckte hon att jag kunde få ta. =) Snäll hon är. Sen ska det fixas lite tavlor och sängskåpet ska fixas, men det tar jag lite senare. Men min lägenhet är så snygg och snyggare kommer den bli. Ska även hämta en till vägghylla hos mamma som ska upp i veckan. Så får jag undan lite mer småplock som jämt ligger och dräller. Så det kommer bli en topp lägenhet det här. Men kort kommer först när jag känner att jag är nöjd med hela lägenheten. =)

Idag vaknade jag vid åtta, gick upp och kikade lite på tv, älsk sover fortfarande, men han ska upp snart han med. För snart vankas det frukost innan jag ska iväg och jobba lite. Har vart ledig i tre dagar nu så ska bli skönt att jobba lite idag. Sedan har jag bara fem dagars jobb kvar på Nusnäs skola. Efter det har jag två veckor då jag inte vet vad jag ska göra. Midsommarveckan ska då jag och älsk vara lediga tillsammans. Så imorrn ska jag nog sätta mig och ringa till de ställena jag jobbar på så kanske jag får någon mer dag att jobba på. Det hoppas vi. =)

Nej, dags för frukost.

- Väx upp flicka lilla, allt handlar inte om dig -
// A

Kommentarer
Angelica säger:

sv: den heter tv.blinkx.com :)jo det är vell bra .. själv då?

2009-05-26 | 16:39:56
Bloggadress: http://angelicaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback