090513 - Onsdag & fortfarande ledig =( -

Ja, jag hatar lediga dagar, i alla fall då alla andra jobbar eller går i skolan. Idag vakna jag först vid halv åtta, då gick jag ut med Solo och sen blev det sängen igen, gick upp vid tio på riktigt. Lr ja, jag förflyttade ut mig till solstolen då solen lyste så fint ute. =) Men när jag legat den till typ halv tolv så forsvann solen. Så då klädde jag på mig träningskläderna och började städa, dammsög, vek kläder, och dammade lite. Vid kvart i ett hämtade jag Milena och vi for till mamma. Medan Milena var hundvakt åt valparna så tog jag, mamma och Annelie (mamma kusin) Solo och Ninja med oss ut i skogen för en springrunda på fyra km. Imorrn blir det vilodag för nu är mina vader helt slut. Har fruktansvärd träningsvärk, men är stolt över mig själv som sprungit i tre dagar nu och idag klarade jag till och med att springa upp för mördarbacken. hehe.
Kom hem vid tre, slängde mig in i duschen och sedan blev det soffan och nu sitter jag här. Ska snart diska lite och börja lite smått med maten. Lr om jag ska gå och handla lite först.
Imorrn blir det jobb igen. Fan vad skönt. !!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback