090510 - Söndag -

Jaja, ännu en helg förbi. I fredags kika vi på film och så då. Och åt gott och myste. Igår gick vi upp vid åtta och kika lite på desperate housewifes och åt lite frukost. Sedan for jag till jobbet och Jocke till Bynn. Fy fan vad det är tråkigt att jobba om det inte kommer ngn och äter. Då går dagen så himla segt och så. Men dagen gick i alla fall mot sitt slut vid fyra, då for jag till Mora och träffa Ida en stund, sedan skjutsade jag hem henne till Orsa och sedan for jag till Bynn. Hem till Älsk och åt lite mat och spelade lite kubb med hans syster och hennes kille. Sedan blev det robinson och början på se upp för dårarna. Men jag var så trött så det blev tidig säng för mig, medan Jocke spela ps2 till två inatt. =P
Imorse gick vi upp vid åtta, gjorde lite frukost och såg på en film. Jag for till jobbet vid tio och jobbade till fyra. Jocke var och tatuerade sig vid två och jädrar vad snygg den blev. Tror han vart nöjd. =)
Efter jag slutat for jag till mamma dit Jocke kom samtidigt oxå. Jag hade med mig mat till oss oxå. Så vi åt lite och sen har vi vart ute med valparna och lekt lite, och nu sitter vi och kollar på hockey. Hoppas Sverige kan vinna det här nu. Lr ja, de kommer ju trea om de vinner idag, men det är ju bättre än fyra =P. haha.
Blir väl att åka hem till mig vid nio och fixa lite och mysa innan sängen.
Imorrn blir det först att jobba, sen synundersökning, sen springa med mamma och sen valpkurs med Ronja. Ska bli roligt att gå valpkurs och ändå roligare att Ronja ska gå samtidigt. =) hehe.



Jag är så himla less på det här nu så det är fan inte sant,
Varför ska det bara gälla mig för?
Varför kan inte du fundera och tänka om lite med?
Det är väl inte bara jag som ska bete mig hela tiden?
Har inte jag en gräns oxå?
Jo, det har jag och den är på väg att nås.
Snart pallar jag inte ngt mer med dig!

// A

Kommentarer
fia säger:

åh jag är så glad att det är ni igen man märker direkt att du ser allt så mycket ljusare :)

jag har föreställningar på torsdag, fredag och lördag..så kommer gå från 9-22 varje dag.. kommer aldrig överleva detta så skjut mig !!

2009-05-11 | 05:24:26
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback