090324 - Länge sen -

Ja, nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men nu är jag på gång igen. =) Trevligt va? Har inte haft ngn ork att uppdatera så har helt enkelt lålit bli. Har haft både roligt och tråkigt under veckan som vart, har festat, jobbat, tränat och städat.. Men orka skriva om det..

Idag i alla fall så jobbade jag från åtta till två, sen åkte jag hem till mamma och hämtade Solo, tog med mig Mikael ner på Mora, hämtade upp Erica och sedan vidare till banken, Mikael skulle göra ngt. Sedan till mammas jobb och lämna tillbaka hennes bil. Efter det gick vi hem till mig och såg på lite tv tills mamma slutade och då hon kom och hämtade Mikael och Erica, men jag hade sagt till henne att hon inte fick komma in, för det var så stökigt. =P haha. Men när de åkte så diska jag, torkade av borden, tömde kattlådan, bäddade och hade upp sängen, gick upp med saker i förrådet, la ut ngn matta, och sedan dammsög jag. Och nu sitter jag här. Ska till mamma sen och hämta en matta jag ska få och sedan blir det träning. Ska bli skönt att träna bort lite tankar och så. Om jag kan träna vill säga, har så ont i ryggen just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. =/ Men men, kanske kan träna bort det med. Sedan blir det hem till duschen, och sedan dhw. =) Ska även komma ihåg att ta en tvättid, ska se om det kanske finns en nu, så kan jag stoppa in kläderna innan jag far på träning och sedan stoppa in dem i torktumlaren när jag kmr hem från träningen. Var en bra idé tyckte jag. =)

Fia, kommentera så jag vet att du kmr in på min blogg när du hade så problem med det förut. =)

// A

Kommentarer
fia säger:

man vill väll inte vara efter ;)

2009-03-28 | 06:18:29
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/
fia säger:

du by the way.. du kommer till mig på påsklovet va ? ;)

2009-03-28 | 20:03:48
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/
fia säger:

6-9 april under påsklovet skulle passa perfekt, för då är daniel borta och jobbar. då kan vi göra vafan som helst :D

2009-03-29 | 13:20:11
Bloggadress: http://shakemyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback