090311 - Borta -

Ja, min lägenhet försvinner den sista, alltså den i Orsa. Så jag slipper dubbla hyror i två månader, bättre kan det inte bli =) Idag har jag inte gjort så mkt, Jocke kom förbi med sin dator så jag får låna den och se lite filmer.. Vem vet vad han har laddat hem =P.. Sedan åkte han och jag gick med Solo en vända. Han skulle komma en vända imorrn oxå, och se på lite film med mig.. ska bli roligt att få lite sällskap. Men allra helst längtar jag tills på fredag. Då kommer Tommy och hälsar på. Han är från Gävle, så det ska bli roligt. =) Men nu ska jag droppa ner arslet i soffan och kika på lite tv innan det blir sängen.

Förlåt för hur jag gjorde inatt, jag var deppig.. Jag vet inte vad som hände, allt kom som en våg och jag mådde skit och grät och grät och grät.. Men vaknade upp imorse och mådde bra. =)

Godnatt!!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback