090630 - Tisdag -

Började jobba halv sju imorse,
stressad som bara den när jag vakna.
Klockan vad då fem över sex,
men jag hann både lämna Solo och packa badkläder,
och var ändå på jobbet två minuter i halv sju. xD
Stressade dit som bara den och första barnet kommer först tio i sju.
Roligt, lr inte. haha.

Slutade jobba vid två,
for till ICA Maxi och handlade lite.
Till mamma och hämtade Solo,
hem och hängde upp badkläderna,
sedan kom Ronja och Ullis och hämta mig,
så for vi och badade med hundarna.
Jag var den enda som badade.
Så hade badat hela två ggr idag.
Men är ju så skönt i vattnet.

Kom hem vid fem och då duschade jag Solo,
han blev så smutsig efter allt sandrullande.
Sedan tog jag på mig träningskläderna och satte igång och träna.
Idag blev det mage, ben och armar.
Var riktigt skönt.
Har nyss kommit ut ur duschen,
ska strax klä på mig och borsta Solo lite innan det blir soffan resten av kvällen.

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback